mandag 7. mars 2011

Fantastiske dager i Kollen!

Så er VM over. Som frivillig har jeg hatt et par fantastiske uker i Kollen. Min post var ute i Styggedalen. Der var oppgavene å kviste løypa før rennstart, sørge for at kun de som fikk lov var i løypetrasseen og yte publikumsservice, for å nevne noe.
Dagene med tåke satte ingen demper på stemningen. Vi frivillige hadde en fin tone oss i mellom, og latteren satt løst. Den siste helgen satte kronen på verket, men flott vær, enorme mengder publikum og god underholdning i skisporet.
I dag er hverdagen her igjen. Knappe to uker til Birken. Jeg skal på skitur i dag; har ikke hatt ski på beina på over to uker.

Ellers så må jeg gratulere meg selv: 6. mars, i går, var på datoen to år siden jeg steg opp av sofaen og tok min føste joggetur på 25 år. Vekt og trimming har holdt seg stabil disse to årene. Måtte det fortsette slik i mange år fremover :)