tirsdag 24. april 2012

Walking on Sunshine

Nye sko! Ikke Mizuno Wave Rider 15, som jeg snakket om for noen dager siden, men derimot Mizuno Wave Precision 12. Valget falt på akkurat denne modellen da Löplabbet ikke hadde Mizuno Wave Rider inne... Mao. en aldri så liten tilfeldighet at det ble denne utgaven av Mizuno.

Nå er det slik at jeg alltid har jogget med Mizuno siden starten for tre år siden. Har slitt ut et par Mizuno Wave Rider 13 - og snart er også det andre paret klar for dynga. I tillegg har jeg da brukt/bruker jeg mine Mizuno Wave Ascend 4 når jeg er på mine offroad-turer.

Når det gjelder mine nye sko, Mizuno Wave Precision 12, leser jeg på Oslo Sportslagers sider: "Mizuno Wave Precision 12 er en oppdatering av Precision 11. Wave Precision 12 har lav vekt, men allikevel god demping. Komfortabel overdel med god ventilasjon. Denne skoen er også fin som en mengdetreningssko for lettere løpere."

Hadde da min første tur med skoene i dag. Ble en kort tur på 5 km. Skoene kjentes helt supre; ikke dem det skal stå på til lørdag!

Planen er nå å ikke løpe en meter før Sentrumsløpet. Har hatt hell med tidligere å hvile meg i form. Deilig for kroppen med noen dager fri fra løping nå.